Monday, August 26, 2013

Hujung minggu di Johor Bahru

Hai... lame tak berbelog rasanya means lama juga la tak tulis cyber diary ni.. hehe
Sejak ada anak tak boleh fokus nak buat apa-apa. Tengah membasuh, dia menangis. Berhenti sekejap sambung balik, masak pun begitu jua lah. Hangus tu dah biasa. hehe... Tapi aku tetap bersyukur dikurniakan anak diusia ini dimana aku mampu menjaga,mengasuh,mengurus segala keperluan & menemani dia selama dia membesar. Alhamdulillah. Dah, jangan nak membebel panjang-panjang, bangun dia nanti dalam draft la jawabnye entri ni! Haha

Johor Bahru sebenarnya aku tak penah sampai pun. Bukan ade sedare-mare pun kat sana. So nak bagitau la, this is my FIRST TIMEE *mood jakun sekejab* dan disebabkan first time, sepanjang jalan 2jam dari Melaka aku tak tidor pun dalam kereta sebab dok tengok keliling. *Puas*

Me and my little family was checked-in at Tune Hotel Danga Bay. Dekat sikit dengan tempat majlis kahwin esok. Cakap pasal hotel ni kitorang tak sempat pun google kat Agoda.com sbb last minit baru confirm nak attend kenduri. Sepanjang jalan pun line cam Chipsmore, den rodah yola.

our room

Syamil's little bath tub
at the wedding

anak aku lapo

hubby dgn kawan beliau. ce cari mane dia

sesi usik mengusik

yang lain dah habis, tinggal ini je

with aunty Shara

Singgah metar. Syamil tengah tidoq

Fossil. love their colors. Which one yours?

Fossil.Camera case. RM190


cas batteri. masing-masing dah ponek
Lepas balik dari JPO ni terus balik Melaka siap singgah Tesco cari susu Syamil pastu meleret sampai ke maghrib seret anak shopping lagi. *bumpp pengsan*

No comments:

Post a Comment