Wednesday, April 17, 2013

Kali yang ke 24


Syukur Alhamdulillah Ya Allah aku masih diberi kesempatan untuk melalui nikmat hidup ini kali yang ke 24 pada 15 April yamg lepas

Menyambut ulang tahun ketika aku sedang berpantang amatlah menguji kesabaran diri ini kerana tiada kek yang nak dijamu ke tekak ni ha, heh. Tapi aku amatttt bersyukur kerana ditemani suami,anak dan orang tuaku tercinta di hari bahagia ini.

Berpantang duduk rumah je xkeluar rumah so handfone la menjadi alat komunikasi dengan dunia luar ku. Berfacebook menerima wishes dari suami sendiri even dalam rumah, dari kawan kawan dan juga sepupu sepupuku. Paling special selepas suami wish adalah ibuku.

Terima kasih pada yang ucap selamat. Moga doa kalian diangkat dan dimakbulkan,amin.

Hadiah pertama yang ku terima adalah dari ibuku tersayang. Terima kasih ibu. Kaklang sayaaaaang ibu sangat. Suami? Hehe dia dah tanya aku nak ape and harap-harap la aku dapat. Hehehe. Sayaaaaang awak b :)

In Shaa Allah aku akan sentiasa memperbaiki diri ini demi menghadap mu suatu hari nanti Ya Allah. Aku bersyukur dengan nikmat mu Ya Allah



No comments:

Post a Comment