Thursday, June 21, 2012

Undangan.s

Hi semua... lame nye tak update cerita tak laku ni. Hehe takpelah tak laku pun aku sorang nk refresh ape yang penah jadi dalam hidup aku yang singkat ni. tangan didada mata ke atas

Banyak undangan perkahwinan yang aku dan family terima. Kejap member kampung halaman, saudara mara aku dan pulak pastu sebelah husband pulak. Well, lepas aku berkahwin baru aku sedar betapa happy nye pengantin kalau nampak muka tetamu dia and dia sangat berterima kasih kerana sudi meluangkan masa untuk datang ke majlis perkahwinan nya. Eceh ceh hehe

Buat tatapan aku, ni adalah antara majlis perkahwinan yang sempat aku dan husband sempat datang. Ceh macam lah sibuk sangat kau
Mula mula haruslah gambar aku dulu keh keh keh
Pengantin dan makciknyer
Zatil n her hubby


Alang Zairy ( my neighbourhood)
Munah n abang dia
Ade lagi satu wedding aku dh entrykan kat sini. Tapi antara wedding ni aku datang majlis Kak suzana 2 kali. 1 di rumah dia masa akad nikah, satu lagi di KLGCC ni
Suzanna Ghazali Bujang dan Jason

Bie dan sefufunye


Ni antara gambar yang tak buat hal masa upload. Heee itu sahaja. Buat Pengantin semua, Selamat Pengantin Baru semoga ikatan ini diredhai dan diberkati Allah. Amin




Terima kasih kerana sudi menziarah blog terpencil ni :) 

No comments:

Post a Comment