Monday, April 18, 2011

AIR-AIR-AIR

Bace adik aku punye blog, sebut pasal air. Jiran den punye blog pun pasal air. Mmg kawasan kejiranan ku selalu xde air. itulah kerja hebat dari Syarikat Bekalan Air Negeri Sembilan. tagline kat bil nye *BAYAR SEGERA ELAK DIPOTONG* weh air salu xder kot, ko nak suh bayar segera. guna pun tak puas, tehegeh2 plak nk g bayar. menyirap je gua.
Hometown air salu xde, yg kat umah sewa ni plak air kecik sangat. tggu 20 minit nak mandi sbb nk fill baldi 3gelen . huh. ade ke patot.
Nasib baik lah aku kerja kat hotel nih. nak "o-ok" pun selesa, toilet bersih. Wah! Puas hati kauu! oh ya sebut pasal hotel, sekarang saya kerja di Hotel Quality.... Buat sales rejected perfume weh. Skrg aku giler perfume plak. haih.mula-mula tak minat, dah sedap bau wangi hari-hari, tibe-tibe plak jadi minat. so for those yang nak minyak wangi, sebut jer ape jenama, content and type, nnt aku orderkan. Insyaallah. Jarang beb dapat perfume original tapi murah disebabkan hanya tidak berkotak. So jgn bazirkan wang yang mahal. hanya untuk membeli perfume di kedai-kedai yang ternama. sini pun ok wat.. customer den Dato' dan Datin lagi. huahuahua. 

No comments:

Post a Comment