Wednesday, February 2, 2011

Tiramisu?

Yup,Tiramisu. Setiap isnin-khamis 6pm-7pm. TV? Takyah citer lah kan,rasernyer semua dah tahu. Mula2 aku tengok nmpk cam best, selalu jugak follow crite nih. Nampak gayanya si Melur nih ader hati pada si Dani nih, tapi chemistry dalam cerita nih xder langsung. Kalau 3 hari xder chemistry xper, nih dekat berminggu-minggu aku tgok, same jer camtu. Makin meleret-leret plak. Masuk pulak watak- watak yang lain. Haih biler lah nk habis cerita nih, tadi aku tgok ceritanya. Alah, mengade pulak tgok watak si Melur ni. Ada iras-iras mcm Kak Ogy plak gayanya. Takley belah. Macam comel sgt buat macam tu, dari aku respect lakonan dia , sampai aku jadi meluat plak tgok. Heee. Better lagi drama Kejora dan Bintang kt TV sebelah! Beda banget dong rasa tiramisu sama ini drama. Haisyh.

note: Bukan taknak support drama Melayu, tapi kalau macamnih, haih mmg tak lah kan. Buat aku segan nk mgaku aku layan drama Melayu.

No comments:

Post a Comment