Sunday, February 13, 2011

Ianya Sabtu.

pagi-pagi ibu dah bangunkan suh kemas rumah cepat sbb nk g kenduri. kenduri anak orang blok aku. wah bukan main lame aku bersiap. beselah,perempuan. hehe. ibu,ayah, adik and aku jer g knduri. mula-mula ingat nk pakai kebaya, but then tukar. nak pakai baju kurung lah.

ha nampak tak nampak tak?

baju kain cotton yg aku suka coz warna hijau nyer yg menarik. hope u will like it too. =).

tp tak taulah nape aku bersemangat plak nk g kenduri tu. besenye akulah yg orang pertama akan tolak awal2 invitation mak pak aku. hmm. mungkin sbb aku kwn baik ngn si pengantin lelaki nih mase kitorang kecik2. msih ku ingat masa kecik dulu, dia salu dtg rumah aku main ngn abg aku. ngn aku tak sgt la sbb aku dh ada geng sendiri. haha eksyen kau
rumah kampung macam rumah aku, ade kolah kt bilik air. agak panjang jugaklah. datang si "apit" (gelaran ni wajib sbb taknak terkeliru antara dia dan abang aku yg bernama sama iaitu TAUFIK) dengan bepoloh-poloh dan comot eh melompat mandi kat dalam kolam. mmg giler kau. aku nih tuan rumah pown tak ponah-ponah wek kojo gilo tuh. apelagi, membebel lah bapak den tuh. haha. since that day, mmg dah tak nampak batang idung Apit lagi. haha. tau lak takot. time terjun, tak pikir dulu. hahaha. cerita lama. mmg kelakar doe. lawak plak ingat balik. bila tgok dia bersanding, mmg rase nk gelak. dalam fikiran aku "nilah muke papan terjun kat umah aku dulu" haha.

theme pengantin harini rupenyer warne merah putih.
cantikkan? yg perempuan umur 27, lelaki umur 21. jgn kutuk, nabi pun buat perkara yg sama tau. ceceh. hehe
banner pun cute.. see this. JELES. JELES. JELES

sepanjang nak masuk lorong umah pengantin permpuan, aku nak tunjuk korang nama penduduk kat cini yang pelik. haha. rasenyer more to funny. eh jahatnyer aku :) macam vouge sgt jeh name aku
nih aku ambik sepanjang masuk umah pengantin. tak boleh blah. tergelak-gelak aku ngn adik aku.


haha. kann? tak baiknyer aku. *sedar*

oh sebagai penggemar kanak-kanak, i've found this cute boys. sorang cucu sarawak. sorang cucu indonesian. aku bet dia akan hensem bila dia dh besar nnt.

OWH HENSEM
Mikail

 HAIKAL
Haikal nih anak bibik mama si  MIKAIL. ibuk dia balik Indon then nenek MIKAIL lah jage coz si Mikail ni pun nenek dia yg jage okay! hehe. haikal nih kalau aku tnye name sape? dia jawab " Abang". haih tu jer name kau? cis punye budak. So aku tnye larr kt nenek dia. baru lah tau name dia. haha.

balik kenduri aku drive.. ngantuk youu dh knyg kene drive.

btw, thanks for reading! love ya!

2 comments:

  1. ade gak ko ltak no plet 2kan..smiyah smiyon and then gayah bte kilat,,hahhaha klakar ar nme die org..mmg pcah prut ar 2 kan kauuu

    ReplyDelete
  2. huhuw. name makcik tu kalau masuk tv konfem org ingat sampai biler2. :)

    ReplyDelete